Pásová napínací kola. Šířka vnitřní vodicí příruby 28mm kompletní s hřídelí.
Napínací kola ITR pro minirypadla a smykem řízené nakladače zajišťují optimální napnutí pásů díky nejnovější technologii konstrukce a výroby.
Napínací kolo ITR pro YANMAR VIO17
Naše napínací kola jsou vyrobena z vybraných vysoce kvalitních ocelových slitin a řádně tepelně zpracována, aby poskytovala výjimečný výkon v terénu za extrémních provozních podmínek. Montujeme je s použitím nejmodernějších těsnění a konstrukcí ložisek, které splňují nejpřísnější specifikace v oboru. Naše volnoběžná kola jsou montována na výrobních linkách s automatickým procesem plnění olejem, což zajišťuje jejich spolehlivost a životnost.
K dispozici jsou v různých konfiguracích, které zahrnují:
- .
- Plášť napínacího kola.
- Napínací kolo s pouzdrem a hřídelí.
- Napínací kolo s držáky.
- Napínací kolo s vidlicí
- Napínací kolo s vidlicí.
- Napínací kolo s napínákem.
Naše napínací kola jsou navržena tak, aby splňovala všechny požadavky na práci v náročných podmínkách a zaručovala spolehlivost a dlouhou životnost.
Kvalita napínacích kol ITR
Funkčnost napínacích kol ITR
Úkolem napínacího kola je správně napnout a vést pásový řetěz a zajistit jeho správné navinutí. Napínací kolo a napínák spolupracují na udržování určitého stupně napnutí pásového řetězu. Efektivní napnutí řetězu je klíčovým faktorem životnosti podvozku. Optimální průhyb u běžných pásů je přibližně 50 mm (+-5 mm). Například pás na stroji o výkonu 80 k s průhybem 12 mm bude mít při měření na napínáku pásů napnutí 2540 kg. Naproti tomu stejný stroj s navrhovaným průhybem 50 mm bude mít napětí 362 kg. Nadměrně napnutý pás zvyšuje tlak, což se projevuje větším opotřebením pouzdra pásu a zubů řetězového kola a také kontaktem řetězu s napínacím kolem a válečky. Odpovídající tvrdost běhounu, stejná nebo větší než články řetězu a hnací a opěrné válečky, zajišťuje odolnost proti nárazu a trvalou životnost. Materiál: SCMn3A, kalený na 50-55 HRC. Trvalé mazání zajišťuje minimální údržbu po celou dobu životnosti.