Horní opěrné válec bez upevňovacích ok (kap), s vnitřními náběžnými hranami, ideální pro stabilizaci u stavebních strojů. Vnější šířka mezi vnitřními přírubami nebo šířka vnitřní příruby válce: 140mmm
Podpěrné válce pro minirypadla ITR jsou speciálně navrženy pro nejnáročnější aplikace a prostředí.
K dispozici je celá řada velikostí a typů pro všechny oblíbené značky a modely. Válce ITR jsou kované výrobky vyrobené z vybraných materiálů, jako je bórová ocel, vysokopevnostní odlitky a komponenty nejvyšší kvality.
Hloubkové tepelné zpracování a přesné obrábění zaručují rovnoměrnost a stálost výroby. Přesná montáž, mazání po celou dobu životnosti a kontrola kvality během výroby i po ní zajišťují výkon a spolehlivost výrobku.
Řada pojezdových a opěrných válců ITR sahá od minirypadel až po důlní stroje. Od KOMATSU® PC05 (provozní hmotnost stroje 1,4 tuny) až po HITACHI® EX25OO (provozní hmotnost stroje 248 tun).
Komponenty podvozku ITR jsou vyvíjeny, navrhovány a konstruovány technickým oddělením a oddělením výzkumu a vývoje společnosti USCO s využitím nejnovějších systémů CAD a ve spolupráci s partnerskými univerzitami. Produktová řada podvozků ITR je kompletně řízena vlastními silami. Začíná to nákupem surovin, návrhem komponentů, jejich obráběním, tepelným zpracováním, přes celý proces montáže až po závěrečnou kontrolu. Počínaje nákupem surovin se provádí četné kontroly kvality. Tyto kontroly vycházejí ze znalostí a zkušeností v oblasti metalurgických procesů a materiálového inženýrství.
Funkce horních opěrných válečků: Podpírají pásový podvozek mezi řetězovým kolem a napínacím kolem. Životnost běhounu válce odpovídá životnosti článků pásového řetězu. Podpěrné válečky mají plášť indukčně kalený pro zvýšení povrchové tvrdosti, odolnosti proti opotřebení a únavové pevnosti při zachování vlastností jádra. Hodnoty se pohybují v rozmezí 50 - 58 HRC. Hřídele a ložiska jsou navrženy tak, aby snižovaly tření a opotřebení a poskytovaly maximální pevnost. Jsou mazány po celou dobu životnosti pro minimální údržbu.
Bronzové kluzné ložisko. Konstrukce poskytuje velkou plochu pro lepší rozložení zatížení. Měkký bronzový povlak ložiska chrání před drobnými nečistotami, které by mohly poškodit hřídel a těsnění. Těsnění Duo-Cone se skládá ze dvou kovových těsnicích kroužků a dvou pryžových kroužků. Pryžové kroužky zajišťují dostatečný tlak na obou stranách kovových těsnicích kroužků. Jsou odolné vůči trvalé deformaci a změnám teploty od -40 °C do 110 °C. Těsnění Duo-Cone jsou navržena tak, aby v závislosti na individuálních podmínkách vydržela několik životností běhounu.
Řada podvozků ITR nabízí nejucelenější sortiment na trhu, který pokrývá standardní aplikace pro rypadla a buldozery spolu s kompletní řadou podvozkových komponent pro stroje na asfaltování, vrtání a těžbu dřeva. Flexibilita výroby a odborné znalosti v oblasti konstrukce rovněž umožňují dodávat podvozkovou řadu ITR v dobré pozici pro "zakázkové" výrobky pro speciální aplikace. Traktory, pásové dozery, minirypadla, kompaktní pásové nakladače lesnické stroje hydraulická rypadla těžební stroje jeřáby zakladače trubek sklízecí stroje asfaltové dlažební kostky mobilní drtiče.